בניית אתרים

מה לחפש אצל חברה שבונה אתרים לחנויות?

כאשר אתם שוקלים בניית אתר עסקי מומלץ לבחור את החברה שהכי טובה לכם מכל החברות לפי מה שמציעים לכם. יש רשימה ארוכה של קריטריונים שלפיהם בודקים את ההתאמה של החברה לכם ולכן בניית אתר לעסקים על ידי אנשי מקצוע שגם מדברים בשפה שלכם מאוד חשובה. זכרו כי אתר חנות לא מחליפים בכל כמה חודשים או אפילו שנים משום שמדובר באתר לשנים רבות שיש רק לעדכן אותו ומדי פעם לרענן את העיצוב שלו, אבל בסך הכל בניית אתר לעסק חייבת להיות אצל מי שיכול להבטיח לכם את ההמשכיות הזאת, את הבסיס הנכון והתשתית הטכנולוגית הטובה ביותר לעסקים שלכם.

בניית אתר עסקי על ידי מומחים

ראשית, בדקו את המומחיות של בוני האתרים שלכם, האם הם יכולים להציע לכם אתר שהטכנולוגיה שלו מתקדמת מספיק כדי להישאר פה שנים והאם הם יכולים להבטיח לכם שליטה טובה בתכנות ובקוד שאתו עובדים. הכוונה היא לתכנות והקמת חנות שיש בה כמה שפחות טעויות, באגים, תקלות ושגיאות בכלל. יש כל מיני סוגים של תוכנות ושל פלטפורמות שעליהן בונים את האתרים, כמו וורדפרס, ג'ומלה, וויקס או אפילו אתרים שמתכנתים להם קוד לבד. אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר שמשמשות לצורך בניית אתר לעסקים היא וורדפרס והיא מומלצת מאוד. זה לא רק משום שהרב המתכנתים אוהבים לעבוד אתה, אלא משום שהיא נחשבת לתוכנת קוד פתוח, וזה אומר שיש לא מעט תוספים שאפשר להוסיף או לתכנת לחנות שלכם במיוחד לכם, ולא להסתפק רק במה שהפלטפורמה המוגבלת יותר בקוד סגור מוכנה לספק.

בניית אתרים

בניית אתר לעסק שמאפשר עיצוב מדויק

עיצוב בתוכנת וורדפרס מאפשר לכם גם לדייק בבחירות שלכם, גם בתבנית וגם בבניית תבנית חנות שמיוחדת רק לכם. קוד פתוח זה אומר גם שיש לא מעט אפשרויות לעצב אתר חנות שמתאים לטעם ולסגנון שלכם. זה לא מגביל אתכם להשתמש בתבניות מעוצבות קבועות מראש, וכך כל חנות מקבלת את האפיונים שלה מבלי שכולן ייראו אותו דבר בכל מקום. זהו הדבר החיובי שיש לוורדפרס להציע לכם, משום שכך תוכלו להבטיח שהעיצוב  נכון לחנות שלכם ואינו כבול לעיצובים מיושנים. חנות באינטרנט היא בדיוק כמו חנות פיזית. אנחנו מסתכלים בעיניים ונהנים ממה שאנחנו רואים עוד לפני שאנחנו קונים. זו הסיבה שבגללה אנחנו זקוקים גם לעיצוב שיתאים להרגלי הגלישה והחיפוש שלנו. אפשר להפתיע אותנו על ידי בניית אתר עסקי שיש בו יצירתיות, אבל אי אפשר לשנות מהיסוד את הרגלי הצריכה שלנו ולהפתיע אותנו על ידי בניית אתר לעסקים שמשנה מהיסוד את ההרגלים שלנו ללא הצדקה. זוהי החשיבות של עיצוב מקצועי לעסק שלנו ולחנות שאנחנו נעזרים בו.

תחזוקה שוטפת, אחסון והרחבות

אתר חנות חייב להתעדכן מדי יום. האתר מכיל הרבה מוצרים או שירותים, ותרצו בוודאי לעדכן את הקטלוג ולהתרחב בבוא היום. עיצוב חנות חייב לקחת זאת בחשבון. בניית אתר לעסק חייבת להיות בצורה כזאת שלוקחת תכנון לחמש השנים הקרובות, למרות שבמונחי אינטרנט שנה היא כבר הרבה זמן. בכל זאת, חייבים לקחת בחשבון שיהיו תוספים שונים, שיהיו הרחבות של תפקודים שונים לחנות שלכם כמו אולי מועדון לקוחות או פתיחת מחלקות נוספות, וכמובן שהתשתית של החנות צריכה להיות על שרת שיישא את כל התנועה. בקשו לקבל הסברים על האחסון של האתר שלכם, תחזוקה שמטפלת בכל התקלות השוטפות והבאגים ומבטיחה תנועת לקוחות חלקה לאתר שלכם בלי בעיות מיוחדות. כך שכל בניית אתר באה עם תכנית לעתיד ועם פירוט של עלויות.

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן