האם אחסון אתר פוגע בקידום בגוגל

האם אחסון אתר משפיע על הקידום בגוגל

אחסון אתרים הוא חלק מכריע בקידום אתרים. זה קובע באיזו מהירות האתר שלכם נטען וכמה אנשים יכולים לגשת אליו.

אחסון אתרים משפיע על קידום אתרים במובנים רבים. המהירות שבה האתר שלכם נטען, כמות שטח האחסון ומספר המבקרים בו מושפעים מאחסון אתרים.

בנוסף יש עיניין עם IP ייעודי ואחסונים שיתופיים. במידה ואתם הולכים לחברת אחסון אתרים מפוקפקת ושוכרים שרת שיתופי, יכול להיות שיחלקו איתכם מקום וIP בשרת אתרי ספאם שנענשו בגוגל ולכן יש לכם סיכוי להענש ביחד איתם.

לכן עדיף תמיד שרת VPS עם Unique IP בשביל להבטיח שהכל תקין בהליך הקידום אורגני שלכם מצד השרת.

האם אבטחת השרת חשובה לקידום האתר?

אבטחת שרתים היא חלק חשוב מאוד בקידום אתרים. עליכם להיות מודעים לסיכונים הכרוכים באחסון האתר שלכם בשרת משותף עם אתרים אחרים.

ישנם שלושה סוגים של שרתים זמינים: משותפים, ייעודיים ווירטואליים. תוכנית אירוח משותפת היא בדרך כלל האפשרות הזולה ביותר עם שטח שרת מוגבל ורוחב פס. שרתים ייעודיים יקרים יותר מתוכנית אירוח משותפת אך מציעים יותר חופש להתקין תוכנה ולנהל משאבים. שרתים וירטואליים הם סוג השרת היקר ביותר אך מציעים שליטה מלאה במשאבים וניתן להשתמש בהם לכל מטרה שתרצו!

ניתן לאבטח את האתר שלכם גם על ידי שימוש בתעודות SSL שמצפינות נתונים הנשלחים מהאתר שלכם כדי למנוע מהאקרים ליירט אותם – זו הסיבה שחשוב שגם האתר שלך ישתמש בתעודות SSL.

האם מיקום השרת משפיע על קידום האתר?

מיקום השרת משפיע על קידום האתר שלכם.

השרת הוא מקום פיזי שבו לארגון יש את הנתונים שלו ושרתי אינטרנט הם בעצם מחשבים המחוברים לאינטרנט.

המיקום של השרת משפיע על כמה מהר האתר שלכם נטען וכמה אנשים יכולים לראות אותו.

זה גם משפיע על כמה ניתן לגשת לאתר שלך ממדינות אחרות.

אמנם ישנם דברים שלא ניתן לשנות, אחרים ניתן לשנות על ידי שינוי מספר הגדרות באתר האינטרנט של ספק אחסון האתרים שלכם.

האם חברת הקידום שלכם צריכה להיות אחראית על האחסון?

התשובה לשאלה זו תלויה בחברה לקידום אתרים אורגני שלכם. חלק מהחברות מספקות ללקוחותיהן שירות אחסון אתרים וחלק לא. חשוב לדעת מה חברת הקידום שלכם עושה וכיצד היא מטפלת באחסון אתרים.

אם החברת קידום שלכם מספקת שירותי תמיכה אחסון אתרים, אז אתם יכולים להיות רגועים.

אם החברה שלכם לא מספקת שירות אחסון אתרים, אז תצטרכו למצוא דרך לטפל בבעיות בעצמכם ובעזרת התמיכה של החברת אחסון ולוודא שגם האתר מגובה בצורה מאובטחת.

חשוב שחברת הקידום שלכם תהיה אחראית על אחסון האתר. אם האתר שלכם נופל ולא תוכל לגשת אליו, תאבד הרבה לקוחות פוטנציאליים.

לחברות קידום חשוב לדאוג לאתרי האינטרנט של לקוחותיהם כי אחסון לא תקין יכול להיות מקל בגלגלים אפילו למקדם אתרים מקצועי.

האם כל אתר חייב תעודת SSL?

התשובה היא כן, כל אתר צריך להיות מאובטח בתעודת SSL. אתר שאין לו כזה חשוף למספר סיכונים, כולל אפשרות של גניבת זהות והונאה.

תעודות SSL יכולות לעזור לשפר את קידום האתרים שלכם, כמו גם להגן על המבקרים שלך מפני התקפות זדוניות.

בעלי אתרים רבים אינם מכירים את היתרונות של התקנת תעודת SSL באתר שלהם. עם זאת, זוהי דרישה לכל אתר שרוצה לדרג היטב במנועי החיפוש.

תעודת SSL מאפשרת למשתמשים לגלוש באתרים בצורה מאובטחת ומגינה על המידע שלהם מפני יירוט על ידי האקרים או גורמים לא מורשים אחרים. זה חשוב גם למטרות SEO ויכול להגביר את דירוג האתר שלכם.

חשוב לציין כי כל אתר אינטרנט אינו מצריך בהכרח תעודת SSL. על מנת לקבוע אם האתר שלך צריך אחד כזה, עליך לבדוק תחילה עם חברת האחסון ולשאול אותם על התהליך שלהם להתקנת תעודות SSL באתר שלכם.

האם גוגל יכולה לזהות באיזה חברת אחסון אתרים אנחנו משתמשים?

גוגל מסוגלת לזהות את סוג שירות אירוח אתרים שבו משתמש אתר אינטרנט. הוא עושה זאת על ידי ניתוח קוד ה-HTML של האתר ויכול לזהות באיזה סוג שירות אירוח הוא משתמש.

זה לא מדויק ב-100%, אבל זה מספק כמה תובנות לגבי מי משתמש בעל האתר עבור שירותי האחסון שלו.

אלגוריתם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) של גוגל הולך ומשתפר במיקוד למילות המפתח והביטויים הנכונים הרלוונטיים לשאילתת חיפוש נתונה.

גוגל הוציאה לאחרונה תכונה חדשה בשם "חיפוש, אירוח אתרים", שיכולה לזהות באיזו חברת אחסון אתרים אתה משתמש בהתבסס על היסטוריית הגלישה שלך. תכונה זו עדיין לא זמינה עבור כל משתמשי Google אך היא תהיה בקרוב.

חברת HIGH QUALITY SITES – חברת בניית אתרים, אם אתה מעוניין בפתיחת אתר אינטרנט תדמיתי, חנות אינטרנטית  או עמוד נחיתה מוזמן לפנות אלינו  077-231-8630 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה בכל תחום בניית אתרים.

מאמרים אחרונים בנושא בניית אתרים
דילוג לתוכן